8 Temmuz 2013 Pazartesi

ŞEFFAF ÇANTA MODELLERİ

2012 sonbaharı ortaya çıkan şeffaf çanta modası her geçen gün daha da popüler olmaya başladı. 
Geçen sene Bershka'da görüp de alma konusunda kararsız kaldığım çanta modelini şuan hiçbir mağazasında bulamıyorum. :( Keşke demek için artık çok geç ancak alternatif markaları da değerlendirmek lazım.



İster normal çanta olsun ister portföy olsun siz de bu çantalar ile çok şık kombinler elde edebilirsiniz. Seçimlerim; Lacoste, Chanel, Gucci, Beymen, Hermes, Prada, Louis Vuitton, Furla, Bershka ve özel el yapımı modellerden.


Sevgiler.


























2 yorum:

  1. ŞEFFAF ÇANTALARA BAYILIYORUM. BEN DE DAYANAMAYIP 2 TANE ALDIM. BLOGUMDA VAR BAKARSAN SEVİNİRİM:)

    http://lapermstyle.blogspot.com/2013/06/galata-ve-taksim-alisverisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığın clutch modellerine bayıldım, harika...

      Görüşmek dileğiyle:))

      Sil