1 Ağustos 2013 Perşembe

Instagram of July

Zaman o kadar hızlı geçiyor ki bazen ona uyum sağlayacağız diye anı yaşayamıyoruz:) Nitekim bir ayı daha sonlandırdık. Ağustos ayı ise beni fazlasıyla heyecanlandırıyor. Planlar, yapılan programlar, tatil, bayram derken epey yoğun bir ay olacağı şimdiden garanti.

Bakalım temmuz ayında instagram hesabıma hangi kareler girmiş.


Şişlide harika bir çibörek evi keşfettik. Lezzet gerçekten on numara:)


Sebzeli Noodle, arada hortlayan Çin yemeği tutkum bu ay formundaydı.






Ardıç toplarken









Dalından kopardığım erikler, tadı hala damağımda.




Bodrum'da gün batımı



Bodrum Güvercinlik koyları


Taksim'de ramazan ayı etkinlikleri


Mudo indirimlerinden bir yastık, benim gibi dekorasyona meraklıysanız Mudo'ya uğrayın.



Mudo çerçeve




Bu tatlı serçe plajda sürekli yanımdaydı, sanırım beni çok sevdi:)



Heybeliada'dan İstanbul'a bakış


Ağzıma dahi sürmediğim bu midyeler eşim için:) Mİde konusunda tabularımı yıkamıyorum:) 


Alkosh'dan hurma sürprizi. Çekirdeğini çıkarıp içerisine kuruyemiş koymuşlar, değişik bir lezzet. Beğendim.


Takipte kalın lütfen.

lifebyhulik@gmail.com adresinden de sorularınızı yanıtlamaya hazırım.


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder