10 Şubat 2014 Pazartesi

DERMOKİL: KİLDEN GELEN GÜZELLİK

Dermokil'in geçtiğimiz hafta denemem için göndermiş olduğu 6 haftalık kullanımlık kil maskelerinin ilk haftaki seansını tamamladım. Yorumlarımı iki hafta sonra sizlerle burada paylaşıyor olacağım. 

Daha önce kil maskesi kullanmıştım ancak Dermokil ürünleri ile ilk defa tanıştım. Kendilerine güzel hediyelerinden dolayı tekrar teşekkür ediyorum.


Kil maskelerinin yanında bilgi edinebilmem için broşürlerini de iletmişler. Bu sayede firmayı ve ürünlerini daha yakından tanımış oldum.


İçinde yeryüzünün birçok zenginliğini barındıran kil; tarih boyu insanoğluna sağlık ve güzellik kazandırmış.

Edinmiş olduğum bilgilere göre; kilin saflığı Demokil'de modern kozmetik ile biraraya gelmiş, standartlara uygun teknolojik cihazlar kullanılmıştır. Ürünleri ise 2 senelik ar-ge çalışmaları sonrasında ortaya çıkmış ve 2000 kişi üzerinde test edilerek olumlu sonuçlar alınarak tüketici huzuruna sunulmuş. 


Ürün yelpazesine baktığımızda;

Cilt – Yüz Bakım Ürünleri, 
Erkek Bakım Ürünleri, 
Anti Aging Ürünleri, 
El Ve Vücut Bakım Ürünleri ,
Saç Bakım Bakım Ürünleri 

bulunmaktadır.


Aranızda Dermokil ürünleri kullanan var mı? Hangi ürün gamından kullandığınızı ve ürün hakkındaki yorumlarınızı paylaşabilirseniz memnun olurum. 

Okuduğunuz ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler. 


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder