2 Mayıs 2014 Cuma

OTACI: ZEYTİNYAĞLI LİMONLU ŞAMPUAN

Otacı ile tanışmamı daha önce burada yazmıştım. Birkaç aydır düzenli olarak kullandığım şampuandan inanılmaz memnun kaldım. 



Saçlarım sarı olduğundan özel bir şekil vermeyince de son derece bakımsız ve solgun görünüyordu. Ta ki Otacı ile tanışana dek. Kullandığım ilk anda bile etkisi gösterdi. 



 Saçlarımdaki değişikliği hem kendimin hem de başkalarının farketmesi çok güzel bir duygu. Kullanmaya başladığımdan birkaç gün sonra bir arkadaşım saçımın ışıl ışıl parladığını ve bunun için saçıma hangi maskeyi uyguladığımı sordu. Hemen Otacı'nın şampuanından bahsettim. Geçen hafta kuaförüm de saçlarımın ne kadar sağlıklı olduğundan bahsedince işte bu dedim. Otacı artık benim şampuanım. 


 Saçlarım sağlıklı ve capcanlı. Zeytinyağı sayesinde saçlarım beslenirken, limon özleri ile ışıltı ve parlaklığa kavuştu. Yumuşacık ayrıca çok da kolay taranıyor. Artık tarama konusunda yan ürün kullanmamak harika bir duygu. Saçlarımı gelişigüzel toplasam bile capcanlı. Bir insan daha ne isteyebilir ki. 

Otacı şampuanlarını ve ürünlerini kesinlikle siz de denemelisiniz. 

Diğer şampuan ürünleri ise;

On Bitki Özlü Şampuan
Isırgan Şampuan
Ivy Kepeğe Karşı Etkili Şampuan
Zeytinyağlı Defne Şampuan
Lily Bitki Özlü Kremli Şampuan
Argan Şampuan

Saç tipine ve talebinize uygun şampuanları sayesinde, saçlarınıza yeniden aşık olacağınıza eminim. 

Okuduğunuz ve yorumlarınız için teşekkür ederim, 

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Öncelikle merhaba,
    Benim bir sorum olacaktı. Benım sac dıplerımde yaralar var. Bu yuzde hersampuanı kullanamıyorum. Siz bu sampuanı kullandıktan sonra sac deriniz hakkında bir şey söyleyebilir misiz ?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Elif,
      Saç derim ile ilgili bugüne dek sıkıntı yaşamadım. Kesinlikle bir dermatoloğa görünmende fayda var, doktor seni doğru bir şekilde yönlendirecektir. Şimdiden geçmiş olsun.
      Sevgiler.

      Sil